Saturday, January 22, 2011

Ceva nostim dar din pacate adevarat...

Mama lui Stefan cel bugetar.
Pe o strada ingusta intr-un bloc recent 
Unde bate vintul si-i pe jos curent 
Tinara nevasta plinge si suspina
Ca-i oprita apa si nu e lumina. 
Si ca la serviciu sotul ei iubit 
A plecat la 6 si n-a mai venit.
Orologiul suna noaptea jumatate 
Jos in bloc la poarta oare cine bate?
Eu sunt mama soacra sunt facut covrig
Vin de la serviciu si sunt mort de frig! 
Tinara nevasta fuge sa-i deschida 
Insa din balcon mama soacra-i striga
Ora e tirzie esti un derbedeu
Unde ti-e chenzina nu-ti sunt soacra eu ! 
Nu sunt eu de vina soarta fuse cruda 
Am muncit ca boul pe 50%
Am venit acasa sa ma incalzesc
Si sa fac o baie sa ma odihnesc
Ai venit degeaba ii raspunse soacra 
Fiindca nu-i lumina si-i oprita apa!
Du-te la serviciu si de-o fi sa mori 
Vine sindicatul cu-n buchet de flori !

1 comment:

  1. hahahahaha tare poemul asta :)
    sa mori de ras :)
    da pe unde le gasesti nu stiu...dar e super :)

    ReplyDelete