Friday, January 14, 2011

Despre mine…


Eu sunt dosr eu. O simpla persoana in aceasta lumea care uneori e prea mare pentru mine. Sunt o simpla persoana . Doar atat.
Nu sunt cineva  important …nu am parinti importanti  sunt doar eu.
Nu sunt un geniu …dar nici o idioata.
Sunt o simpa persoana  muritoare ca si tine. Poate tu ai ceva mai  important de facut  decat sa citesti  aberatiile mele. Poate chiar te plictisesc ….sau poate nu.
Poate ai si tu ceva de zis…si nimeni nut e ascultat…Putini au norocul sa le pese ce se intampla in jur….aaa….dar poate crezi ca nu e bine…nu e bine .
   

                                                                                                    
                                                                          The end…of all..

No comments:

Post a Comment